proč je první minuta hry klíčová


Za minutu hráče nezískáš? Pak už ho možná nezískáš vůbec.

V prvních šedesáti vteřinách se hráč rozhoduje, jestli mu hra stojí za čas. Tuhle chvíli nesmíš promarnit. První level je jako první dojem – nevrátíš ho zpátky.


  • Začni momentem zvědavosti – Dostaň hráče do situace, kde si řekne: "Co se tu děje?"
  • Uč skrz hraní, ne text – Vzor: první úroveň Maria – hráč se naučí skákat, vyhnout se překážkám a sbírat mince bez jediného slova.
  • Tempo je klíč – Nedávej hráči všechno hned. První minuta by měla být plynulým přechodem z nuly na jedno.
  • Zaměř se na flow – Hráč by měl mít pocit, že něco zvládá. Trochu výzvy, ale i odměny.
  • Prezentuj hlavní mechaniku elegantně – Ať hráč hned ví, co je na hře to hlavní

 


První minuta není tutoriál. Je to výkladní skříň tvojí hry. Udělej z ní zážitek, který si hráč zapamatuje – nebo aspoň takový, kvůli kterému klikne na "další level". 


© 2025 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky