proč je první minuta hry klíčová
Za minutu hráče nezískáš? Pak už ho možná nezískáš vůbec.
V prvních šedesáti vteřinách se hráč rozhoduje, jestli mu hra stojí za čas. Tuhle chvíli nesmíš promarnit. První level je jako první dojem – nevrátíš ho zpátky.
- Začni momentem zvědavosti – Dostaň hráče do situace, kde si řekne: "Co se tu děje?"
- Uč skrz hraní, ne text – Vzor: první úroveň Maria – hráč se naučí skákat, vyhnout se překážkám a sbírat mince bez jediného slova.
- Tempo je klíč – Nedávej hráči všechno hned. První minuta by měla být plynulým přechodem z nuly na jedno.
- Zaměř se na flow – Hráč by měl mít pocit, že něco zvládá. Trochu výzvy, ale i odměny.
- Prezentuj hlavní mechaniku elegantně – Ať hráč hned ví, co je na hře to hlavní
První minuta není tutoriál. Je to výkladní skříň tvojí hry. Udělej z ní zážitek, který si hráč zapamatuje – nebo aspoň takový, kvůli kterému klikne na "další level".
